Verzending en retourneren

Wij verzenden de bestellingen van de webshop op dinsdag en vrijdag. Je pakketje wordt steeds met de nodige zorg verpakt, zodat het tijdens het verzendproces zeker veilig is voor stoten. 

Kom je liever je pakket afhalen? Dat kan ook, hiervoor kan je kiezen bij het afrekenen. Als je kiest voor afhalen, word je via mail gecontacteerd met een aantal momenten. Gelieve ook steeds een afhaalmoment te bevestigen.

Bestellingen op maat kunnen enkel via de social media kanalen, Whatsapp of mail doorgegeven worden. Hiervoor ontvang je een termijn waarin je kan verwachten dat je bestelling klaar is.

We verzenden binnen België en Nederland. Afhalen in het atelier is altijd gratis. Voor verzending worden steeds verzendkosten aangerekend.

 

Retourneren

Is je bestelling toch niet naar wens? Of is er schade tijdens het verzendproces? Dan kan je dit melden, bij schade altijd de foto's erbij bezorgen. In deze gevallen kan je kiezen om het item om te ruilen of krijg je het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) terug.

Alle retouraanvragen dienen via mail te gebeuren, dit binnen 14 dagen na aankomst of afhalen van je bestelling. Deze kan je opsturen, maar hiervoor geldt dat de retourkosten voor jouw rekening zijn. Of je kan ervoor kiezen om deze langs te brengen op een moment dat we afspreken. In volgende gevallen komt je bestelling niet in aanmerking voor een retour:

-Het niet opvolgen van het bijgeleverde verzorgingsadvies (bijvoorbeeld: textiel op de foute manier wassen, oorbellen dragen tijdens het zwemmen ...)

-Zelf aangebrachte schade (iets laten vallen, gaten in textiel ...)

-Gedragen oorbellen worden nooit terug aanvaard. Eventuele herstellingen (zoals het loskomen van een steker) kan wel hersteld worden binnen 3 maanden na aankoop.

 

Belangrijk bij juwelen

De handgemaakte juwelen zijn zorgvuldig met de hand gemaakt. Dit betekent dan ook dat er kleine imperfecties mogelijk zijn. Natuurlijk wordt ieder paar gecontroleerd en komen oorbellen met te veel imperfecties niet in de verkoop.